?

Log in

No account? Create an account

May. 25th, 2011

Dawno już nie pisałam ale wczoraj dostałam ostatnią moją przesyłkę (raczej mini przesyłkę) z Gmarket i postanowiłam napisać. To była moja najdroższa i najmniejsza przesyłka ale o tym zaraz ^^'

Ponieważ niedługo z dziewczynami wybieram się do Paryża na SMTOWN live postanowiłam kupić parę rzeczy na podróż. I oczywiście nie mogło wśród nich zabraknąć woreczków podróżnych! Wiem, ze nie wszyscy tak robią ale ja w podróży lubię mieć moje ubrania poukładane do rożnych torebek a jak wiemy w torbach po zakupach wcale nie wygląda to tak pro. Więc postanowiłam kupić jedne na gmarket. Wybrałam takie które mi się najbardziej podobały i zamówiłam. A żeby nie kupować tylko jednej rzeczy wzięłam też zestaw CLIO składający sie z białej kredki do oczu i darmowego płynu do demakijażu. Kredka była dla mojej koleżanki i miałyśmy się podzielić kosztami ale w końcu podaruje jej ja na imieniny! ;3 Fajna jestem co nie?xD kk. Do tego zamówiłam sobie bbcream. Bo tak naprawdę kupno nowego bbcream było moim priorytetem dla którego zrobiłam to zamówienie. A żeby wypełnić przesyłkę do wagi 1kg dodałam jeszcze słodka koszulkę z Panda. Koniec końców zarówno bbcream jak i koszulkę mi anulowano , z czego nei byłam zadowolona, i wysłano mi dwa przedmioty;/ Jakbym wiedziała, to bym tam nie zamawiała;/ Za te dwa przedmioty które kosztowały notabene 14 dolców zapłaciłam kolejne 19 za wysyłkę;/ tak że trzeba uważać jak się chce stamtąd zamawiać mało bo naprawdę opłaca się tam robić tylko duże zakupy. oto zdjęcia zarówno produktów CLIO nie wcale nie chce ich wypróbować bo reklamuje je Hyori XD i travel bags. Więcej zdjęć moge wrzucić jak już będę je używała :D



I naprawdę myślałam, że 20 ml to będzie większa buteleczka tego płynu do demakijażu ale teraz przynajmniej będę mogła ją wziąć do Paryża;D
Jeśli chodzi o bbcream to zamówiłam z ebay'a.

4 małe próbki SKIN79 bo słyszałam o tym kremie dużo dobrych rzeczy,więc trzeba się przekonać ^^ A ze to małe próbeczki to będę mogła je zabrać do Paryża i olśniewać idealnie wyglądającą twarzą. Teraz tylko na nie czekam i napisze gdy tylko się pojawią:3


A w niedziele wygrałam voucher na 40 zł do naszej galerii i pójdę do Tally Weil go wydać :3 Kocham zakupy...ale która kobieta nie kocha? Tym bardziej darmowych zakupów?:>

How to shop at Gmarket. In Polish!

od dawna nic tu nie pisałam...Aczkolwiek było to spowodowane tylko i wyłącznie pracą i brakiem czasu ^^" Ale postanowiłam dzisiaj dodać post.

BECAUSE I'M A GMARKET ADDICT

Do ostatniej notki dostałam bardzo istrone zapytanie dotyczące opłąt za wysyłkę z gmarket. Myślę, że to dobra okazja by zrobic taki pelen opis tego co i jak. Jednocześnie zachęcam do zadawania pytań ^^


Otórz ostatnio lifesenzaodeur zadała mi pytanie ile idą paczki i jak to wygląda z wysyłką bo cięzko się czasami połapać z tabelkami.

Pierwsza ważne rzecz! Upewnijcie się, że sprzedawca wysyła swoje produkty za granicę. Często bywa tak że wysyłka za granicę nie jest możliwa a my tylko tracimy czas na przeszukiwanie i wybieranie rzeczy,która się nam podoba! Gdy sprzedawca wysyla za granice, zawsze widnieje przy obrazku i opisie przedmiotów napis "Worldwide Shipping"


To na co trzeba zwrocić uwagę to to jaką wagę przybliżoną (estimated weight) podaje sprzedawca. przykładowo kupując buty opisane w poprzednim poście,zwróciłam uwage na ich wagę. Waga wg sprzedawcy to było 0.6 kg.


Potem warto spojrzeć na tabele opisującą dokładnie opłatę za wysyłkę. Gmarket zawsze wysyła zamówienia używając usługi EMS, co ma swoje dobre i złe strony. Na pewno nie jest to tania usługa ale za to przesyłka ląduje w naszych rękach bardzo szybko (około tygodnia bo zwykle trochę czasu spędza w oddziale celnym). Tak czy inaczej przedmioty są ważone i opłata jest zmieniana co 0.5kg.Jak widać na niżej załączonej tabeli(która jest również dostępna na stronie Gmarket) najbardziej się opłaca robić duże zamówienia, bo wtedy dopłata za każde pół kilograma nie jest tak wielka. Więć dziewczyny, kupujcie z koleżankami !^^


Gdy przejdziemy do naszej "shopping cart" będzie można tam zobaczyć wszystkie rzeczy,które do niej dodaliśmy i wstępnie obliczyć koszt przesyłki. W razie czego będziemy mogli coś wyrzucić z niej,dodać do wishlist, lub po użyciu "discount cupons" złożyć zamówienie.

Co jest jeszcze ważne przy składaniu zamówienia? By nie wierzyć w wagę,którą podają nam sprzedawcy na swoich stronach. Czasem może się zdarzyć tak, że będziemy musieli dopłacić ( o czym niestety nie informują nas mailem, tylko liczą na naszą spostrzegawczość więć jeśli dostałyście już powiadomienie, że wasze poszczególne przedmioty zostały wysłane od poszczególnych sprzedawców - dotarci ich do miejsca ważenia zajmuje ok 2 dni najdłużej- a mimo tood kilku dni nie ma maila o wysłaniu przesyłki,sprawdzcie czy czasem nie musicie dopłacić za wysyłkę!) a czasami waga paczki będzie mniejsza. Co wtedy? Wtedy wasze nadpłacone pieniądze zostana dodane do waszej Gcash i w późniejszych czasach będą mogły służyć jako płatność za zakupy na Gmarket ( o ile oczywiście uzbiera się tam odpowiednia suma mogąca pokryć przesyłkę i towar,który zamierzacie kupić)

Tak wygląda konto Gaccount. Gdzie pierwsza z pozycji to Gcash!

Warto także spędzić troche więcej czasu na szukanie sprzedawców, którzy będą sprzedawali waszą wymarzoną rzecz a w dodatku będą oferowali coś w zanadrzu. Co mam na myśli? "gifts, discounts, stamps, milegae" tak się nazywają Special offers proponowane przez niektórych sprzedawców. Czemu warto?

* gifts -które czasami bywają dodatkowymi spinkami do włosów ale tez mogą być darmową wysyłką do miejsca ważenia
* discounts - sa dobre jeśli nie mamy żadnych kuponów. Poza tym, częśto są to naprawde duże zniżki i coś co jednego miesiąca kosztowało 50.000wonów teraz dostaniemy za 20.000!
*mileages - zbieranie mileage owocuje w dodatkowe zniżki. 1000mileage points=1000 wonów!
*stamps - stamps służa do losowania zniżek (discounts)
Warto też zwrócić uwagę na to ile żółtych prostokącików ma dany sprzedawca ponieważ oznacza to ze jest to sprawdzony sprzedawca!

I ostatnia informacja, taka ode mnie dla was! jeśli zamawiacie coś ze sklepów muzycznych, zwróccie uwagę czy plakat nie jest dodawany jako free gift. Na pewno jest to plus, bo gdzie indziej możemy znaleźć plakaty naszych ulubienców. Jednak pamiętajcie, że do przesłania plakatów potrzeba tuby, która zostanie zapakowana w wielki karton, przez co koszty wysyłki pójdą w góre (o ile oczywiście jedyną rzeczą jaką zamawiacie jest tylko płyta).

W następnym poście postaram się napisać wszystko co wiem o special offers i konkursach. Jeżeli macie jakieś pytania to pytajcie! Z chęcią podzielę się z wami moim doświadczeniem!

Greetings from Gmarket shopaholic!

02. New arrival

So...as you all remember I won the Best Blogger of March on Gmarket with the amount of 50000wons.And because I don't hae nice party shoes I decided to use those money and buy one at Gmarket. I added up a blouse for my brother and it was shipped last week and I got it ysterday. That's why I love EMS shipping! it's so fast (it would have been faster if not for the fact thateery package is held at the customs from 1 up to 3 days;/)


Shoes
Seller info : ★잇슈★
Price :19.800 wons
As you can see they are really well packed. They have each a nice bag which prevents each shoe from damages! I really love it! I'm gonna use those bags everytime I'm not wearing the shoes. I also have additional heeltaps which is a plus in my opinion.
The shoes look amazing! Look for yourself!

They are made of a really good quality material. It seems to be something leather-like and it looks solid. I also love the high heels. I have never had such high shoes in my life - but it's always the first time! The heel is 11 cm (with platform height) and the platform is 2 cm. So when I wear them I'm 176cm tall! YATTA!

I also love the red sole. They look almost like the Louboutin's shoes X3 don't they?
Now I can't wait for a nice occasion to wear them!

Sweatshirt
Seller info: 마일즈
Price:4,900 wons

I ordered it coz I was wondering about the men's apparel and my brother wanted to see if it's wort buying on Gmarket. So I ordered this one.
It is made of a nice fabric, very nice in touch. The printing is also of a good quality and even though I was worried the sleeves are going to be too short (as they were short on the models) it appeared they were good enough for my brother. Here's his picture.

All in all i'm really satisfied with my purchuase this time. I mean ,like to the fullest! Maybe I'm a bit sad that there were no free gifts ;( And I can't wait to have money to buy more! Coz there is plenty to buy on Gmarket!

01. March Masterpost

So..today I'm gonna do a huge masterpost on my March purchases. Even if for some of you it may not be the greatest, march was the month where I ordered the most items on Gmarket. So it will take some time for me to make this post XD And some time for you to read it X3

First things first.
Read more...Collapse )
Woah..this post is sooo HUGE and so LONG. But I hope it was worth reading:D I hope you enjoyed it and stay tuned or my new posts! The items I bought with the prize money will arrive in April ^o^

Mar. 30th, 2011

I won the prize for the best blogger of March on Gmarket! I still can't believe it happened! But I'm so happy ^_^

I'm wondering now, can I participate once again or it was only a one changce of winning? Anyway, I'm going to participate again for April!

I won 50.000 wons! And another 2000 wons in Glotto XD YEAH XD

In the contest you have to write about your shopping experience on Gmarket and write about the items you bought. And since I bought some goods there since new year I uploaded pictures and wrote about my experience XD you can read it all on my new fashionista blog!Now I moved to LJ coz it's easier for me to use it ^_^

And here is the prove that I won:DI just wish they put on a CORRECT flag. Gmarket...can you make it right? The colours should be reversed!

Gmarket top bloggers for March

Tags: